Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Microsoft 365 backup

Met ons backup platform aan uw zijde, bent u verzekerd van de ultieme gemoedsrust dankzij onze ongeëvenaarde expertise – dé referentie in de branche

Beleef de synergie van het beste van twee werelden: aangedreven door Veeam, perfect beheerd door Integri.

Integri: geselecteerd door Veeam !

Met het grote aanbod aan Veeam Cloud Service Providers (VCSP’s) kan het lastig zijn om de beste partner voor uw organisatie te vinden. Om deze reden heeft Veeam het Competency-programma gelanceerd, waar alleen de allerbeste CSP’s aan worden toegevoegd. Hierdoor wordt de keuze voor een betrouwbare IT-partner eenvoudiger gemaakt. Met dit programma garandeert Veeam een directe en positieve start met Veeam-gebaseerde BaaS, DRaaS en M365 BaaS oplossingen, met als resultaat een tevreden eindklant

Experts in IT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag