Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

VOIP

Wanneer u op zoek bent naar een flexibele telefonieoplossing die daarnaast nog eens kosteneffectief is, dan is een VOIP-telefooncentrale het geschikte product.

Het biedt uw onderneming een uitstekende bereikbaarheid, en informeert tegelijkertijd uw klanten buiten de bedrijfsuren.

Wat zijn de voordelen van VOIP?

Of u of uw medewerkers nu op kantoor zitten, in de wagen of thuis werken, u bent steeds bereikbaar op het centrale nummer dat gekend is door uw klanten, leveranciers en zakenrelaties. Om uw contacten zo goed en efficiënt als mogelijk  te woord te kunnen staan, kan een duidelijk keuzemenu hen direct terecht doen komen bij de juiste persoon binnen uw onderneming.

Toch een sluitingsdag? Informeer uw klanten dan via aan spraakboodschap en geef ze de mogelijkheid om een bericht na te laten of te escaleren naar een noodnummer.

Met de 3CX oplossing die we aanbieden, is het bovendien heel eenvoudig om te bellen via je smartphone, latop/computer of een vast/mobiel toestel.

Geen bedrijf te groot of te klein

Een VOIP-telefoniecentrale kan verschillende vormen aannemen. Van doorgedreven keuzemenu’s, verdelen van de inkomende oproepen over meerdere vestigingen tot het 1-op-1 doorlinken van 1 nummer naar 1 toestel. Dat is het brede spectrum waarbinnen een VOIP-centrale een onmiskenbare waarde heeft.

Het mooiste van al? U kunt zelf de touwtjes in handen hebben. Wilt u last-minute uw klanten toch nog informeren over een onverwachte sluitingsdag, of wilt u de tijden waarbinnen u bereikbaar bent aanpassen,… elke instelling die u zelf wil beheren, kan u ook zelf beheren. Laat u het liever aan ons over? Met veel plezier!

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag