VOIP
Wanneer u op zoek bent naar een flexibele telefonieoplossing die daarnaast nog eens kosteneffectief is, dan is een VOIP-telefooncentrale het geschikte product.
Het biedt uw onderneming een uitstekende bereikbaarheid, en informeert tegelijkertijd uw klanten buiten de bedrijfsuren.
Of u of uw medewerkers nu op kantoor zitten, in de wagen of thuis werken, u bent steeds bereikbaar op het centrale nummer dat gekend is door uw klanten, leveranciers en zakenrelaties. Om uw contacten zo goed en efficiënt als mogelijk te woord te kunnen staan, kan een duidelijk keuzemenu hen direct terecht doen komen bij de juiste persoon binnen uw onderneming.
Toch een sluitingsdag? Informeer uw klanten dan via aan spraakboodschap en geef ze de mogelijkheid om een bericht na te laten of te escaleren naar een noodnummer.
Met de 3CX oplossing die we aanbieden, is het bovendien heel eenvoudig om te bellen via je smartphone, latop/computer of een vast/mobiel toestel.
Een VOIP-telefoniecentrale kan verschillende vormen aannemen. Van doorgedreven keuzemenu’s, verdelen van de inkomende oproepen over meerdere vestigingen tot het 1-op-1 doorlinken van 1 nummer naar 1 toestel. Dat is het brede spectrum waarbinnen een VOIP-centrale een onmiskenbare waarde heeft.
Het mooiste van al? U kunt zelf de touwtjes in handen hebben. Wilt u last-minute uw klanten toch nog informeren over een onverwachte sluitingsdag, of wilt u de tijden waarbinnen u bereikbaar bent aanpassen,… elke instelling die u zelf wil beheren, kan u ook zelf beheren. Laat u het liever aan ons over? Met veel plezier!
Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag