Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Consultancy

De consultancydienst binnen Integri biedt gespecialiseerde expertise en strategisch advies aan om complexe IT-projecten succesvol te implementeren en te beheren.

Waarom consultancy?

Het is voordelig om bepaalde aspecten van een project te benaderen via consultancy. Zo brengen we onze specialistische kennis en ervaring, daar waar die mogelijk ontbreekt in uw interne team. Onze consultancydiensten omvatten volgende kerntaken:

  • Algemene IT-audit,
  • Veeam consultancy/audit,
  • Security audit,
  • Ondersteuning van het interne IT-team,
  • Development (PHP/.NET),

Zo stellen we uw organisatie in staat om gerichte expertise in te schakelen voor specifieke behoeften, wat resulteert in efficiëntere implementaties, verhoogde beveiliging en verbeterde operationele capaciteiten.

Altijd de juiste consultant voor uw project

Bij Integri hebben we niet alleen een team van interne specialisten, maar ook een uitgebreid netwerk van freelancers die ons ondersteunen. Ons belangrijkste doel is om voor u als klant de juiste persoon op de juiste plaats te krijgen, zodat we altijd hoogwaardige consultancydiensten kunnen leveren die perfect aansluiten bij uw behoeften en vereisten.

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag