Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Disaster Recovery Strategie

What if? Met een uitgewerkte disaster recovery plan bent u voorbereid op het ergste. Als het noodlot toeslaat, wint u cruciale tijd als er een plan klaar ligt. Samen met u stellen we een plan op en sturen we doorheen de tijd bij zodat het steeds afgestemd blijft op de huidige IT-omgeving.

Illustratie over cloudservices, met computer, focus op security en data

Een goed plan, het verschil tussen herstel en blijvende schade

In de disaster recovery strategie voor uw IT-omgeving gaan we samen in een een gedetailleerd plan omschrijven hoe uw organisatie haar gegevens, systemen en applicaties zal herstellen na een onverwachte gebeurtenis, zoals een serveruitval, hacking, dataverlies of natuurramp. Het gehele plan omvat procedures, back-up- en herstelmethoden om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen en de impact van dergelijke gebeurtenissen te minimaliseren, en blijvende schade te vermijden.

  • Degelijke risicoanalyse & vaststellen mogelijke bedreigingen
  • Robuuste back-up- en herstelprocedures beschrijven & inrichten
  • Regelmatig herevalueren

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.