Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Dagelijkse IT-vragen

In de wereld van snel evoluerende technologieën is betrouwbare ondersteuning bij dagelijkse IT-vragen van onschatbare waarde. Onze mensen staan klaar om u moeiteloos te begeleiden en oplossingen te bieden.

Illustratie over cloudservices, met computer, focus op security en data

IT als hart van uw onderneming

IT vormt het kloppende hart van uw onderneming, waar innovatie en efficiëntie samenkomen. Het stuurt processen aan, verbindt teams en opent wegen naar groei. Onze expertise verzekert dat dit hart blijft kloppen, krachtig en betrouwbaar.

Stoot u toch tegen een probleem aan, dan staan wij voor u klaar om u snel weer op weg te helpen. Daarom krijgt u bij Integri direct de expert aan de lijn die het probleem dat u ondervindt, kan verhelpen. Niks zo eenvoudig als geholpen worden door iemand met kennis van zaken.

  • Snelle ondersteuning op afstand
  • U hoeft zich geen zorgen te maken over IT-gerelateerde problemen
  • Deskundige en efficiënte hulp
  • Altijd op de hoogte van alle IT-services

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.