Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Managed backup, uw data onze verantwoordelijkheid

Onze managed backup service zorgt voor de volledige bescherming van uw gegevens, waarbij we de verantwoordelijkheid nemen om ervoor te zorgen dat uw informatie veilig en herstelbaar blijft.

Wat is managed backup?

Net zoals onze managed services uw volledige IT-landschap verzorgen, biedt onze managed backup-oplossing een alomvattende aanpak voor het regelmatig back-uppen en beheren van uw omgeving. We nemen de volledige verantwoordelijkheid van uw backups wat onder andere volgende stappen omvat:

  • plannen van back-upschema’s,
  • het uitvoeren van back-ups,
  • het controleren van de back-upintegriteit,
  • het herstellen van gegevens indien nodig

We bieden ook ondersteuning bij het beheren van de opslaginfrastructuur voor back-ups, zowel op uw eigen infrastructuur als op onze cloudservers.

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag