Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Beheer Microsoft 365

Een degelijk beheer van uw Microsoft 365 omgeving is cruciaal. Dat start bij het correct opzetten van een omgeving voor uw onderneming met oog voor een beveiligingsniveau dat bij u past. Daarnaast staan we garant voor een degelijke backup van de gehele omgeving.

Illustratie over cloudservices, met computer, focus op security en data

Microsoft 365 efficiënt gebruiken

De mogelijkheden van Microsoft 365 zijn enorm uitgebreid. Van de gekende traditionele Office applicaties zoals Word, Excel, Powerpoint tot de veel voorkomende vraag “wanneer moet zou ik OneDrive moeten gebruiken en wat is dan juist SharePoint?”. We begeleiden u graag zodat u het optimale rendement uit uw M365-omgeving kunt halen en soepel kan samenwerken met uw team en mensen buiten uw organisatie.

  • Dagelijks beheer van uw M365 omgeving
  • Controle & beheer licenties
  • Beveiligingsinstellingen op uw maat
  • Degelijke backup garantie

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wanneer gebruik ik OneDrive? Wanneer Teams en wat is SharePoint dan juist?

    OneDrive, SharePoint & Teams hebben elk hun eigen nut en doel. We zetten het graag eenvoudig als volgt uiteen: <ul> <li>OneDrive is je persoonlijke bewaarruimte voor documenten waar u alleen aan werkt.</li> <li>SharePoint (vanuit het standpunt van met bestanden werken bekeken) gebruik je om bestanden over je organisatie te delen met een bepaalde rechten structuur</li> <li>Teams is, en wordt in de toekomst nog meer, de go-to tool van Microsoft voor samenwerken en communiceren binnen je organisatie.</li> </ul>
  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.