Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

Managed services

Het is van cruciaal belang om toegang te hebben tot betrouwbare IT-ondersteuning om te kunnen omgaan met de dagelijkse IT-vragen die kunnen opduiken. Met professionele ondersteuning kunt u efficiënt en effectief problemen oplossen, uw technologische infrastructuur optimaliseren en zich richten op uw kernactiviteiten zonder afleidingen.

Wat zijn managed services

Managed services bij Integri, dat is weten dat je IT-omgeving op punt staat, zonder dat je er zorgen over hoeft te maken.

  • Complete IT-ondersteuning
  • Uitstekende telefonische bereikbaar
  • Direct antwoord op uw vragen
  • Hoge eerstelijnsoplossingsratio

Managed services

Vanuit volgende expertise gebieden ondersteunen we al uw IT-uitdaging

Experts in IT

Bij Integri is IT onze passie en bundelen we geavanceerde technische kennis met een sterke drang om uitmuntendheid te bereiken. Onze IT-experts leveren oplossingen op maat die de kern van uw bedrijf versterken en beveiligen.

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag