Hulp nodig? Bel 03 30 999 04

VASP

Veeam-Accredited Service Partners

Veeam-Accredited Service Partners (VASPs) are a group of only 200 partners worldwide, including system integrators and IT consultants. These partners possess dedicated professional services and a focused staff with a history of successful Veeam implementations1. Although they do not officially represent Veeam, they have been selected and assessed by Veeam. Their expertise allows them to deliver flawless, top-level services related to Veeam technologies, ensuring complete user satisfaction.

Why contact us as a VASP?

Contacting us as a VEEAM VASP ensures you receive expert, reliable, and tailored data management solutions that align with your business needs.

  • Expertise and Certification
  • Comprehensive Data Protection
  • Customized Solutions
  • Ongoing Support and Maintenance

The right Veeam expert for your project

As a VEEAM VASP, we have demonstrated exceptional proficiency and dedication to maintaining the highest standards in data management solutions. This accreditation means our clients benefit from our in-depth expertise, industry-leading practices, and direct access to VEEAM’s resources and support.

Klantenervaringen

Bekijk alle klantverhalen

FAQs

  • Wat kost IT-ondersteuning nu eigenlijk?

    Dat hangt 100% af van de noden van de IT-omgeving die ondersteund moet worden. Voor onze reactieve support werken we met een vast uurtarief. Het managed service contract is dan weer berekend op de grootte van de omgeving die ondersteund moet worden. Zowel voor de prestaties die in regie worden uitgevoerd als deze binnen het managed service contract, bezorgen we u maandelijks een overzicht van de geleverde support. Neem dus contact op voor uw offerte op maat.
  • Is een managed service contract verplicht bij Integri?

    Neen, bij Integri is een managed service contract zeker niet verplicht voor al onze klanten. We hebben echter wel gemerkt dat deze aanpak de meest effectieve manier is om te zorgen voor een consistente en hoogwaardige dienstverlening op het gebied van IT-ondersteuning. Hierdoor kunnen we proactief problemen aanpakken en ervoor zorgen dat uw IT-omgeving soepel en efficiënt blijft functioneren. We geloven dus wel dat ons managed service contract in het belang is van zowel onze klanten als het team om de best mogelijke service te kunnen leveren, maar voor kleinere omgevingen zeker geen must.
  • Kan ik IT-ondersteuning krijgen als ik geen klant ben?

    Natuurlijk, we staan altijd klaar om te helpen, zelfs als u geen klant bent. Ons IT-servicedeskteam biedt de  best mogelijke service en assistentie aan iedereen die hulp nodig heeft. Aarzel dus zeker niet om contact met ons op te nemen, en  dan bieden wij u een antwoord op uw meest prangende IT-gerelateerde vragen en problemen.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op en we antwoorden binnen een werkdag